Vi håber, at du er tilfreds med din ordre, men hvis dette ikke er tilfældet, tilbyder vi en 14-dages returpolitik. Det betyder, at du har 14 dage efter modtagelsen af din vare til at anmode om en returnering.
For at være berettiget til en returnering skal din vare være i samme stand som da du modtog den, ubrugt eller ikke båret, med mærker og i den originale emballage. Der vil også være brug for kvitteringen eller bevis for køb.
For instruktioner om, hvordan du foretager en returnering, henvises der til vores Retur & Ombytning-side.
Udvekslinger Desværre tilbyder vi ikke ombytning.Vi anbefaler, at De returnerer den vare, De ikke længere ønsker, og afgiver en ny ordre, når vi har accepteret returneringen.
Skader og defekter Undersøg venligst Deres ordre ved modtagelse og kontakt os skriftligt først på hello@thefavoured.dk inden for 3 arbejdsdage efter levering, hvis varen er forkert, defekt eller beskadiget.Vi vil vurdere problemet og rette op på det.Skulle produktet være defekt, forventes det, at De fremlægger fotografisk bevis og returnerer det, før vi sender en erstatning (afhængig af tilgængelighed).Der kan kun sendes til leveringsadressen på den oprindelige ordre.Der vil blive givet fuld refusion af det betalte beløb for produktet, hvis der ikke foretages en erstatning.
Bemærk venligst: På grund af den håndlavede karakter af visse varer (f.eks. keramik, porcelæn, håndstrikkede genstande) betragtes uregelmæssigheder ikke som fejl, men snarere som en del af produktets karakter.I dette tilfælde vil varerne ikke blive klassificeret som beskadigede/defekte.
Undtagelser / ikke-returnerbare varer For kundernes hygiejnesikkerhed er personlige plejeprodukter (såsom skønhedsprodukter, dvs. sæber til hænder/ansigt/krop, olier og cremer) ikke returnerbare. De fleste virksomheder har tendens til at bortskaffe disse produkter i deres returproces, men som en miljøbevidst virksomhed foretrækker vi at minimere affald, hvor det er muligt.Vi kan desuden ikke acceptere returneringer eller ombytninger af vores ikke-forseglede teprodukter. Kontakt os venligst, hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende din specifikke vare.Desværre kan der ikke tages imod returnering af gavekort.
Refusioner De vil blive underrettet, når vi har modtaget og inspiceret Deres returnering, og vi vil informere Dem om, hvorvidt refusionen er godkendt eller ej.Hvis godkendt, vil refusionen automatisk blive udført på din oprindelige betalingsmetode.Det skal huskes, at det kan tage ekstra tid for din bank eller dit kreditkortselskab at behandle tilbagebetalingen. Hvis der er gået mere end 14 arbejdsdage siden vi godkendte din returnering, bedes du kontakte os påhello@thefavoured.dk.
Garanti Ifølge den danske købelov har du to års lovpligtig garanti.Det betyder, at du som forbruger har ret til at klage over defekte varer i en periode på 2 år.Efter 2 år kan du som forbruger ikke længere indgive en klage.Intet i disse vilkår påvirker dine lovmæssige rettigheder med hensyn til produkter, der er mangelfulde eller ikke som beskrevet. Hvis De mener, at et produkt er defekt eller fejlbeskrevet, bedes De venligst sende os en e-mail med en detaljeret beskrivelse af fejlen samt fotografier af fejlene på produkterne. Husk, din garanti kan ikke anvendes:
- Hvis et produkt bliver beskadiget, fordi det er blevet brugt til et forkert formål eller brugt ud over dets funktionelle kapacitet, vil du ikke være berettiget til reparation eller erstatning;
- Hvis produktet misbruges;
- Hvis produktet forsømmes eller ikke vedligeholdes;
- Reparer det uden professionel hjælp;
- Hvis skader på produktet skyldes "normal brug".
Alle returneringer, der er markeret som muligvis defekte, vil blive undersøgt, når vi har modtaget dem, og vi vil underrette dig via e-mail for at bekræfte, om du har ret til en refusion.Defekte varer vil blive erstattet med en tilsvarende erstatning, hvor det er muligt.Hvis De har ret til en refusion, vil denne blive udbetalt inden for 30 dage fra det tidspunkt, hvor vi underretter Dem via e-mail om, at De har ret til en refusion.Hvis du har ret til en refusion som følge af et defekt produkt, vil du modtage fuld refusion af prisen betalt for produktet, de oprindelige leveringsomkostninger samt omkostningerne ved at returnere produktet til os.
Ikke alle produktfejl betragtes som mangler i henhold til den danske købelov.Der foreligger en fejl, kun hvis årsagen eller fejlen var til stede, da produktet blev leveret til forbrugeren. Hvis fejlen er dækket af reglerne i den danske købelov, har du som forbruger ret til: at få produktet repareret (afhjælpning); at få produktet ombyttet til et nyt (omlevering); at modtage et forholdsmæssigt nedslag i prisen; at annullere købet, hvis fejlen ikke er ubetydelig;
Der vil blive foretaget afhjælpende handling eller ombytning inden for rimelig tid, typisk inden for få uger.Hvis det ikke er muligt at reparere eller erstatte produktet, kan du anmode om en anden løsning, såsom en nedsættelse af prisen eller annullering af købet.
Valg af et valg resulterer i en opdatering af hele siden.